lördag 28 januari 2012

O jag som trodde vintern....

... nästan var slut men så hade jag visst fel igen, verkar snarare som det är nu den har börjat... Äh, fint och mysigt som tusan är det och trots allt vitt som dimper ner nu så känns det ändå att våren är på antågande ;-) Gick ut från jobbet vid halvfyratiden flera dagar veckan som var och då var det fortfarande hyfsat ljust ute - Det tycker jag är härligt!

Kärleken sitter i traktorn och samlar i hop allt det där vita i högar nu och när han är klar ska vi bege oss till Birsta och prova ut dragselar till grabbarna, det ska bli spännande! Måste nog ge mig iväg i helgen och tjuvträna på lite skidåkning innan jag törs spänna Tage framför mig ;-) Två år sen jag stod på ett par skidor sist...

Nä, tro om jag ska ta o byta ut skööööna mjukisbrallorna mot ett par jeans och göra mig redo för Birsta...? Kanske måla ögonen lite också ;-)

Inga kommentarer: