söndag 24 juli 2011

Nyss hemkommen...

... efter prommis med killarna tre (fyra med Magnus), skönt var det!
Har verkligen ingen lust alls att jobba i morgon, vill ha mer semester. Underbart är att från och med årsskiftet så får jag fyra semesterdagar till, har då 35 dagar per år. Fatta, sju hela veckors semester!!! Tror jag tänker ta två av dem på våren, så som jag gjorde i år när Folke kom. Så ska jag ta minst fyra veckor i sträck nästa sommar. Haha, har nyss haft semester och har redan börjat planera inför nästa ;-)

I natt var vi vaken till tre vilket måste vara personligt rekord för oss båda sista åren. Vi blev alldeles chockade när vi såg vad klockan var när Johan och Erika åkte hem. Vi satt ute på bron och hade ingen koll på tiden alls, trodde den var typ 12... Trevligt hade vi och då går ju timmarna snabbt ;-)

Nä, nu dags att sova om jag ska orka upp i morgon. Sov gott på er!!!

Inga kommentarer: