fredag 17 juni 2011

Ett litet missförstånd emellan...

.. andra ställde till att jag kom iväg från jobbet halv fem istället för tre som jag planerat, typiskt! Så här i efterhand kan jag tycka att jag skulle ha dubbelkollat själv också. Men, men...Det är sånt som händer. Grämer mig lite över att jag inte hann hämta den andra delen av vår Jeppegrind som hade kommit idag men får fixa det på måndag istället.

Sen middag blev det som vanligt men nu är vi nyätna och mätta. Magnus står i duschen och i köket väntar varsinn cider, vår favvo Black Lime (lime & lakrits). Tycker i vanliga fall inte alls om så starka cider som 7.0 men den här är ett undantag. God som bara den!
Kvällen avslutas snart under täcket med lite film, "True Grit" ;-) Kvällens stora fråga är hur länge vi håller oss vakna...


3 kommentarer:

Ullis sa...

Jag som älskar cider - den där såg spännande ut... Måste nog testa den nån gång!
Har du förresten nåt tips på gott Rosévin?

Ingela Rosenholm sa...

Rosévin är gott men jag har jättedålig koll. Kolla med Kattis, har för mig att hon har pratat om nån speciell sort som var så god.

Kattis sa...

Jiisus, lime & lakrits lät som en spännande combo! Måste provsamaka den nån gång.