lördag 4 juni 2011

Pang, häst & sur fisk!

Började dagen med lite utfodring, ridning och utsläpp av hästar. Fanny och Tello följde med och tog en prommis under tiden. Tello tycker allt att hästar är läskiga... Men låter man bara bli att titta på dem när de kommer för nära så är det ingen fara ;-)
Gav oss sen iväg på jaktstig i Stigsjö och jag var riktigt dålig idag... Liiiite sur blir jag faktiskt på mig själv eftersom jag vet att allt beror på för lite träning. Måste skärpa mig till nästa år och börja träna i tid! Men kul var att se att övriga tjejjer idag sköt riktigt bra!!!!
Vi avslutade dagen med surströmming tillsammans med svärfar. Jag har lite svårt att säga vad jag egentligen tycker om surströmming, är det gott eller inte? Jag kan äta det utan problem men finns det sill så äter jag hellre det och så blev det idag, gott!!!!!

Far & son i profil... Lika som bär ;-)

2 kommentarer:

Ullis sa...

Jag känner nog samma sak som du angående surströmmingen, tar också sill om det finns. Jag kan inte påstå att surströmmingen är GOD så man liksom äter sig mätt på den, men ett par kan man nog få i sig, för jag tycker ju om allt runtomkring :)

Kattis sa...

Mmmm jag må vara konstig, från Kungsängen som jag är och tycker att surströmming är gott!