måndag 6 juni 2011

Ledig måndag!

Det är såna här dagar man alltid vill ha när man är ledig - Sol, värme o bara massa skoj! Red på morgonen vilket var tokmysigt. Mindre kul var det att se en fet huggorm som låg precis där jag och Ella skulle gå. Vi valde då en annan väg... Fick en liten stund senare se en jättefin räv på nära håll. Den brydde sig inte alls om oss, antagligen för att jag satt på Ella och hon är ju inget hot ;-)

När jag kom hem fick vi främmande en stund. Folke och Tage hade tokkul tillsammans med Eddie. Jättebra för dem att få leka med yngre barn också ;-)

Magnus och jag avslutade dagen tillsammans med Gummi-Danne och Fredrik i en liten båt i en av småsjöarna häromkring. Fiskade och jag fick två gäddor. En som var pytteliten och en lite större, kul!!!!!!!!!!

Full fart!

Sötis!!!

Syns tydligt vem som gillar att posa och vem som helst bara vill därifrån ;-)

Puss på dig min bästaste kompis!!!!

Inga kommentarer: