söndag 20 mars 2011

Vårkänslor!!!!

Nu är det vår på riktigt. Inget nästan eller snart, den är här den bästa årstiden på hela året ;-) Helt otroligt vad vädret påverkar humöret, blir glad av sol och värme!!

Tyvärr har förkylningen nått mig också nu. Apont i halsen, svider i ögonen, fryser och har ont i huvudet. Har en vecka kvar o jabba innan min hund-semester så det vore väl fan om man ska bli sjuk nu... Fast å andra sidan så kanske det är tur att jag blir det nu istället för när vi hämtat Folke... Äh, bäst är att hålla sig frisk helt enkelt! Ska peta i mig en alvedon och lägga mig på sängen och vila bort hela förkylningen ;-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mera vitlök och whiskey!!!

Ingela Rosenholm sa...

Mm, trodde inte jag skulle fixa jobba idag men här är jag nu... Stinker vitlök av mig....

Unknown sa...

Yes !! håller både tråkiga arb kamrater och vampyrer borta! förutom bacillerna då!