fredag 4 mars 2011

Konstig tjej!

Jag är nog rätt konstig. Bland det värsta jag vet är när jag måste köpa skor och det är inte fullt normalt eftersom jag är tjej... Var verkligen tvungen i höstas då alla mina vinterskor var trasiga. Slog personligt rekord den dagen och inhandlade tre par skor inom loppet av tio minuter, Magnus var impad och jag lättad! Så... Nu klarar jag säkert två vintrar till ;-)
Fick en väska som jag bara älskar av svägerskan när jag fyllde år för två år sen. Den är till min stora förtvivlan jättetrasig sedan länge, var bara tvungen att fixa en ny. Det är roligare än att köpa skor men svårt, blir för kräsen. Igår hittade jag äntligen en som jag kommer trivas med.  Svart, mjuk, lagomt mycket fack och hyfsat lik min förra. Hahahaha, jag är sååå tråkig men det skiter jag i!

Handla kläder är alltid kul däremot, så lite tjejjig är jag allt jag också ;-)

Inga kommentarer: