fredag 18 mars 2011

8 dagar kvar...

... och sen är det full rulle här hemma! Tage är inne in nån form av "juck-period" just nu vilket är vansinnigt irriterande. Började för en vecka sen när vi hade en relativt nylöpt tik på besök, var ett jäkla juckande på Tello och det konstiga var att Tello inte sa ifrån. Tello rör han inte nu men istället är det katterna han är på konstant! Förhoppningsvis ger det sig snart för så här har han inte hållit på på väldigt länge, suck. Jag säger bara en sak... Tack & lov att jag tog mitt förnuft till fånga och bestämde mig för en hane till och inte en tik! Förstår inte hur jag tänkte...
Min helg började redan igår vilket är alldeles underbart! Tyvärr har Fannys flunsa-baciller nått oss också så nu håller vi bara tummarna att de inte tar lika hårt på oss som på henne. Magnus var rätt risig när han åkte i morse. Typiskt för i helgen är det fullmåne och rävjakt på schemat tillsammans med Johan. Får fixa nån mat idag med massor av vitlök i som tar död på alla otäcka baciller ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag känner mig också lite risig.. suck .. långledig o allt.

Ingela Rosenholm sa...

Så typiskt!!!!!!!