måndag 7 mars 2011

Hurtig mamma!

Mötte en förvirrad mamma (som antagligen inte var från Sundsvall) med barnvagn i förmiddags. Hon frågade om jag visste vart Södra Berget var för hon skulle ta en prommis upp dit. Jag pekade och förklarade men varnade samtidigt för alla backar, det är tung prommis utan barnvagn.... Men jodå, hon visste vad hon gav sig in på. Det var nämligen precis det hon var ute efter, "måste börja träna" sa hon. Mycket impad blev jag!
Jag är också i  stadiet "måste börja träna" precis som denna hurtiga mamma men skulle jag ge mig på detta så stupar jag garanterat, troligen närmare start än mål...
Jag ska också komma igång igen efter denna prommenadfattiga vinter men jag börjar nog med lite mer lagom sträcka, lagomt tempo, lagoma backar och utan barnvagn ;-)

Inga kommentarer: