tisdag 12 juni 2012

Svacka!

Är inne en en sån där tråkig svacka som snart går över, trött grinig och less. Lite semester är nog medicinen som behövs, längtar som tusan!!!! Trist är att jag hade planerat att gå på min första del redan nästa vecka men det sket sig förstås och jag får nog vänta till kanske onsdag. Får ta de extradagarna en annan gång. 

Kul är att maskinerna är tillbaks i skogen snett ovanför oss och vad vi tror röjer det sista efter "lilla julstormen". Hoppas de tar stigarna runt i kring där också så vi kan gå utan att måsta klättra över eller runda alla nedfallna träd.

När arbetsdagen är avslutad väntar ett spår i skogen till finaste Tage, blodet framtaget och står på tining. Börjar med ett enkelt och hyfsat nylagt spår ikväll så ökar jag svårigheten närmare helgen ;-)


Nu dags att få på lite kläder, bege mig mot NaprapatTony och hoppas att han kan trycka till det där sista så min rygg fungerar normalt igen några månader...

Inga kommentarer: