söndag 3 juni 2012

Önskar jag hade råd...

... att gå ner i arbetstid till 80%. Skulle i så fall välja att vara ledig varje onsdag, sååå härligt det skulle vara! Mitt mål är att kunna göra det innan jag fyller 50 så jag har ju lite tid på mig i alla fall ;-) Just nu skulle jag kunna ha semester jämt, hinner bara komma tillbaks från en ledighet så börjar jag genast planera nästa. Himlars bra att få de där fyra extradagarna i år som jag så länge längtat efter!

Bra var det på kursen ikväll. Alla hundar i stort sätt och då även Folke tyckte det var lite läskigt att hoppa i tjärnen då det var från en gungfly-kant vilket de aldrig varit med om tidigare. Men bara Folke hade gjort det en gång så var andra gången inget problem. Vägen tillbaks till mig blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men det var svårt och ok ändå. Min oro som jag befarade att han skulle släppa apporten och skaka sig visade vara helt i onödan för det gick riktigt bra, puh!

Nu dags att lägga igen ögonen och ladda om batterierna inför kommande arbetsvecka som jag redan nu med all säkerhet vet kommer bli hysteriskt stressig. Tur jag lika väl vet att det lugnar ner sig till nästa vecka igen ;-)


Inga kommentarer: